Twój koszyk jest pusty!
0,00 zł

Konto:
Hasło:
 
Ustaw:



Wyswietlacz LCD 2x20 znaków z kasy fiskalnej wraz z obudową [lcd-k-org]
wyswietlacz identyczny jak poprzednie wtym dziale, jednak bez przetwornicy
Cena: 14,99 zł
Poprzednia cena: 29,99 zł
Forum dyskusyjne Nestor
Tel.: 602 177 748
GG: 4467310

Szczegóły produktu
zoom (+)
Uratuj swoje dziecko! - ogranicznik prędkości [OP-LCD]
Cena: 99,00 zł
sztuk x

URATUJ SWOJE DZIECKO!

Według statystyk 90 % śmiertelnych wypadków samochodowych,
jest spowodowane przez prowadzenie pojazdu z
NADMIERNĄ PRĘDKOŚCIĄ !!

A sezon wzmożonego ruchu na drogach się zbliża!

Czy obawiasz się dawać kluczyki swojemu dziecku ?
Czy mówisz mu - Tylko jedź ostrożnie !
A może Twoja Żona ma ciężką nogę ?

KONIEC Z TYM !!

Teraz możesz spać spokojnie !

Oferuję rewelacyjne urządzenie- komputer pokładowy z funkcją ogranicznika prędkości!

Co to znaczy ? Poczytaj dalej- a nie pożałujesz !

 

Nasz program jest wyposażony w programowy ogranicznik prędkości pojazdu.
Jeśli nasz pojazd przekroczy ustawioną prędkość graniczą, będzie to sygnalizowane sygnałem z buzerka, oraz odpowiednim komunikatem na wyświetlaczu LCD.
Rysunek poniżej: 

 

Gdy kierowca będzie przekraczał prędkośc przez czas powyżej 15 sekund, wtedy włączy się przekaznik, który może uruchomić na przykład syrenkę od alarmu, co skutecznie zniechęci kierowcę do prowadzenia z nadmierną prędkością ! Taka syrenka daje około 120 dB, tak wiec dzwięk w kabinie jest nie do wytrzymania J

Można ją kupić tutaj:
http://nestor19.webd.pl/sklep/product_info.php?products_id=103

Na wyświetlaczu pokaże się następujący komunikat:  

Oczywiscie jeśli kieroweca zwolni, alarm natychmiast się wyłączy !

Zwłoka 15 sekund jest niezbędna, bo ktoś może chcieć wyprzedzać inny pojazd i musi mieć na to czas!
Zamiast alarmu, można by odcinac paliwo bądź odłanczać zapłon, ale uważam, iż alarm jest super rozwiązaniem.

 

Po przekręceniu stacyjnki i przejściu do trybu normalnej pracy, ograniczenie jest domyślnie aktywne ! Aby wyłączyć ograniczenie należy po przekręceniu stacyjki przycisnąć ukryty przycisk i trzymać aż do momentu pojawienia się komunikatu na wyświetlaczu „Blokada OFF”, wtedy puszczamy przycisk i blokada jest wyłączona. Jednak po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu domyślnie blokada będzie aktywna !, wiec chcąc ją ominąć trzeba powtórzyć operację.

Aby ustawić limit prędkości należy podczas normalnej pracy komputerka przytrzymać jednocześnie klawisz OK, oraz klawisz ukryty - wtedy układ wejdzie do menu w którym możemy ustawić limit prędkości. Ustawiamy go klawiszami + i – i zatwierdzamy OK. Ustawiona prędkość jest zapisywana w pamięci komputerka i nie kasuje się nawet po odłączeiu zasilania! Zakres regulacji jest od 0 do 255 KM/h

 Podczas normalnej pracy na górnym ekranie ciągle wyświetlana jest informacja o prędkości granicznej, oraz o statusie ogranicznika ON- załączony, OFF wyłączony.

Od teraz już możesz spać spokojnie- nikt nie przekroczy zadanej prędkości Twoim samochodem !

Więcej informacji, oraz opinie użytkowników, znajdziesz na moim forum internetowym, poświęconym mojej płytce. Link do forum, ze względów regulaminowych serwisu Allegro, znajduje się na stronce " o mnie "

Ponadto komputerek ma dodatkowe funkcje !!

- funkcja ograniczenia prędkość pojazdu !!!!! (prędkość ustawiana płynnie od 0 do 255 KM/h)
- wyświetlanie prędkości chwilowej pojazdu
- pomiar temperatury zewnętrznej z dokładnością do 0,1 stopnia celcjusza
- Wszystkie powyższe dane są odswierzane co 1 sekundę !
- Ponadto układ zapamiętuje najwyższą osiągniętą przez pojazd prędkość, którą można w każdej chwili sprawdzić
- Program zlicza również przebieg dzienny samochodu, który można oczywiście w kazdej chwili skasować.
- Po każdym załączeniu komputera pokazuje się ekran powitalny, a po nim ilośc kilometrów jakie zostały do przebycia do zmiany oleju (inspekcja oleju), oczywiście inspekcję oleju można ustawiać w zakresie od 500 KM do 65. tys KM- naturalnie ilość kilometrów jest cały czas odejmowana podczas jazdy.

 

Poniżej znajduje się opis funkcji programu:

 

Po włączeniu komputera pojawia się ekran powitalny:

Rysunek ponizej:

 

Jeśli w czasie jego trwania będziemy trzymać klawisze + i – to przejdziemy do procedury ponownej konfigóracji.

Jeśli chcemy dezaktywować ograniczenie prędkości w tym czasie musimy trzymać ukryty przycisk, aż do momentu gdy |
na wyswietlaczy pojawi sie napis "blokada off". Od tej pory możemy już jechać bez żadnych ograniczeń.

 

Potem na ekranie pokaże się napis: „wymiana oleju za:"

Rysunek ponizej:

Jest to dystans jaki pozostał nam do kolejnej wymiany oleju. Jeśli do wymiany oleju zostało mniej niż 50 KM na 10 sekund załancza się alarm mróga wyświetlacz i informuje o konieczności wymiany oleju.

Po tym kompuer przechodzi do normalnej pracy.

Na wyświetlaczu wyswietlana jest aktualna temperatura zewnętrzna (chyba że czujnik umieścimy gdzie indziej temp.pracy czujnika od -55 do +125 stopni celcjusza)- prawy dolny róg.

W górnej linijce jest wyświetlany ustawiony wcześniej limit prędkości, oraz status (czy jest aktywny, czy też nie)

W lewym dolnym rogu wyświetlana jest prędkośc pojazdu.

Rysunek ponizej:

Podczas normalnej pracy możemu trzymając klawisz + lub – zminiac menu. Klawisze należy trzymać przez najmniej 1 sekundę (zabezpieczenie przez nieumyślnym przyciśnięciem.

Po pierwszym przyciśnieciu + przechodzimy do ekranu na którym w górnej linijce wyświetlany jest dystans przejechanych kilometrów. Dolna linijka jest jak w menu gównym.

Rysunek ponizej:

Po kolejnym przyciśnięciu na wyświetlaczu w górnej linijce będzie wyświetlana prędkość maksymalna z jaką poruszał się pojazd. Prędkość jest automatycznie aktualizowana po przekroczeniu poprzedniej. Prędkości maksymalnej nie możemy skasować może ją skasowac tylko całkowite odłaczenie zasilania. Dolna linijka jak w menu głównym.

Rysunek ponizej:

Kolejne przyciśniecie + na wyświetlaczu pokazuje się menu ustawiania inspekcji oleju. Aby

wejść w ustawiania inspekcji oleju należy przycisnąc OK.

Rysunek ponizej:

Po wybraniu OK. na wyświetlaczu pojawia się przebieg, który ustawiamy klawiszami + i -.

Rysunek ponizej:

 Po ustawieniu przyciskamy OK.

Po wybraniu OK. komputer przechodzi do menu głównego.

Po kolejnym przyciśnieciu + przechodzimy do zakładki kasowania licznika kilometrów dziennych.

Rysunek ponizej:

Aby skasować przyciskamy OK. i kilometry są kasowane a program przechodzi do menu głównego.

Wszytkie menu potem się powtrzają, można oczywiście przyciskać klawisz – i wtedy wybór jest w odwrotnej kolejności.

 

 

Układ nadaje się do każdego samochodu.

Aby podłaczyć układ do samochodu, będzie potrzebna lutownica i jakieś pojęcie ogólne o elektronice, należy odnaleść czujnik prędkości (drogi) VSS i się do niego podłączyć –lub zamontowac czujnik hallotronowy pełniący jego funkcję- montaż podobnie jak czujnika prędkości do licznika rowerowego- trak wiec banalnie prosty.. W zasadzie podłanczając 2 przewody (zasilanie) do układu elektrycznego samochodu masz możliwość odczytu tych wszystkich wielkości. Dokładniejszy opis załanczam na płycie CD dołączonej do zestawu.

Oczywiście możesz zastosować inny wyświetlacz w dowolnym koloże (szczegóły na forum)

Ile to kosztuje ?

Tylko 99 zł !!
 (plus ewentualnie czujnik drogi (10 zł) i temperatury ( 7 zł) !)

Na innej aukcji możesz kupić płytkę wraz z czujnikiem temperatury i dodatkowymi przyciskami ! za 109 zł
Jeśli interesuje Cię również zakup czujnika hallotronowego- jest on w dziale dodatki do płytki testowej.

Jednak to nie wszytko !!!!!

Oferowana płytka może jeszcze społniać inne opisane poniżej funkcje:

Przedmiotem aukcji jest płytka z procesorem ATMEGA8 zmontowana i uruchomiona, wraz z wyświetlaczem (podswietlenie zielone). To nie tylko jedno urządzenie !! Ale dziesiątki w jednym !!

Potrzebujesz tylko dodatkowo 1 czujnik DS18B20 (mam je po 7 zł) oraz kilka rezystorków które dokładam gratis! Schemat połączeń w komplecie !

Jeśli masz wątpliwości czy kupić płytkę czy nie- zapraszam na forum internetowe dotyczące mojej płytki, które znajduje się na mojej stronie.

Przedmiotem licytacji jest zmontowana płytka do programowania w języku BASCOM. !!!

Z procesorem ATMEGA 8

W ciągu dosłownie kilku minut (kilka kliknięć myszką w celu zaprogramowania) możesz zrobić przykładowo:

Sterownik do pieca CO gazowego węglowego lub olejowego: program występuje w kilku wersjach, wszystkie obsługują 3 czujniki temperatury LM35 (7 zł), jeden w domu, jeden przy piecu i jeden przy bojlerze CWU. Możesz z pilota RC5 (tv Philips) ustawiać żądaną temperaturę jaka ma być utrzymywana na piecu, wszystkie temperatury są wyświetlane jednocześnie na wyświetlaczu, w razie gdy temperatura na bojlerze jest wyższa niż na piecu to bojler jest odcinany od układu aby nie wychładzać wody, ponadto możliwość sterowania wentylatorem, załanczanie i wyłanczanie pompy obiegowej i mnóstwo innych oczywiście dostajesz program źródłowy który możesz dowolnie zmodyfikować do swoich potrzeb.

Rozbudowany Tajmer załanczajacy i wyłanczający 3 urządzenia niezależnie: program umożliwia niezależne sterowanie 3 urządzeniami, każde z nich ma ustawiany odstęp pomiędzy kolejnymi załączeniami oraz czas załączenia wszystko naraz wyswiatlane na wyświetlaczu. Całość jest obsługiwana z pilota RC5 (telewizor Philips) wymagany czujnik podczerwieni (5 zł). Oczywiście wraz z kodem źródłowym !

Super termometr do Twojego samochodu lub do domu: Termometr jest na 2 czujnikach DS18B20 (7 zł). Czujniki nie wymagają żadnej kalibracji temperatura pomiaru od -55 do +125 stopni Celsjusza z rozdzielczością 0,1 stopnia Celsjusza. Po uruchomienia pojawia sie powitanie tekst powitania możesz dowolnie modyfikować tak aby pasował do Twoich potrzeb! Możesz również modyfikować opis przy temperaturach Np (dom i dwór, auto asfalt itd..).

Termostat do układu chłodzącego lub grzewczego: obsługa na czujniku DS18B20 (7 zł). Czujnik nie wymaga żadnej kalibracji temperatura pomiaru od -55 do +125 stopni Celsjusza z rozdzielczością 0,1 stopnia Celsjusza. Histereza załanczania 1 stopień Celsjusza, oczywiście można ją w prosty sposób zwiększyć lub zmniejszyć. Temperatura załanczania jest oczywiście bezpośrednio ustawiana z klawiatura i cały czas wyświetlana na wyświetlaczu. Sterownia przekaźnikiem o obciążalności 5A oczywiście można zmienić przekaźnik na większy. W komplecie jak zawsze źródło programu.

Pomiar napięcia 4 punktów naraz : oczywiście można zwiększyć do maksymalnie 6 (tyle wejść analogowych ma ATMEGA8) oczywiście można mierzyć również prąd lub inne wartości analogowe. Program z źródłem.

Termometr obsługujący 2 czujniki DS1820: Podobny do termometru opisanego wcześniej tyle że korzysta z innych czujników temperatury. Program z kodem źródłowym.

Tester pilota RC5 : program do testowania pilotów RC5 do wykorzystania w innych aplikacjach jako jego część. Program z kodem źródłowym

Zdalne sterowani 4 urządzeń: program do zdalnego sterowania 4 urządzeniami z pilota (wymagany czujnik IR za 5 zł), można załanczać 4 dowolnymi urządzeniami z pilota, na przykład sterownie bramom lub innymi. Program z kodem źródłowym

Zegar: program zegara pokazujący czas ustawiany z klawiatury, możliwość wykorzystania w innym programach. Program z kodem źródłowym

Zabezpiecz swój silnik !! Super termometr do Twojego auta: NOWOŚĆ !!Niedednoktornie pewnie słyszeliście o tym, że silnik się przegrzał, bo na przykład pękła chłodnica, pękł wąż gumowy od chłodnicy uszkodził się wentylator itd....Niestety przegrzanie silnika może doprowadzić do jego uszkodzenia w najlepszym wypadku uszkodzenia uszczelki pod głowicą a w najgorszym przypadku do zatarcia silnika!!!W niektórych samochodach na przykład marki citroen nie ma wcale wskaźnika temperatury silnika!!! A w żadnym z samochodów nie spotkałem się z alarmem informującym o przegrzaniu silnika, a tu wystarczy dosłownie kilka minut i Twój silnik to będzie złom!! Teraz możesz załatwić ten problem przy pomocy mojego układu. Inwestujesz tylko 99 zł plus 3 czujniki temperatury po 7 zł i to wszystko a oszczędzasz nawet kilka tysięcy złotych na remont silnika.Podłączysz 3 czujniki według schematu dołączonego na płycie i podłączysz zasilanie układu na przykład do kostki ISO najlepiej załanczające się po przekręceniu stacyjki.Układ mierzy 3 temperatury w następujący sposób:Jedną w wnętrzu auta, drugą na zewnątrz a trzecią jest temperatura silnika.Podczas normalnej pracy na wyświetlaczu jest na stałe wyświetlana jedna temperatura (na przykład na zewnątrz auta) a w drugiej linijce na przemian, co około 10 sekund jest wyświetlana temperatura wewnątrz auta i temperatura silnika.Ponadto, gdy temperatura silnikia wzrośnie powyżej 95 stopni Celsjusza podświetlanie wyswiatlacza jest załanczane i wyłanczane (mruga), aby zwrócić uwagę kierowcy, ponadto jest załanczany sygnał dźwiękowy dołączony do przekaźnika PK3 a na wyświetlaczy oprócz temperatury pokazuje się napis: „uwaga na silnik”.Gdy temperatura silnika wzroście powyżej 105 stopni Celsjusza, wtedy jest załanczany przekaźnik, PK2 który może zostać podłączony do układu zapłonowego i odłanczać zapłon, co spowoduje zgaszenie silnika. Oprócz tego jest oczywiście uruchamiane mruganie podświetlaniem wyswiatlacza i sygnał dźwiękowy. Program z kodem źródłowym

Komputer pokładowy do każdego auta!!!!! NOWOŚĆ !!: Urządzenie bardzo przydatne w każdym samochodzie. Sprzedawana przezemnie płytka testowa może pracować własnie jako komputer pokładowy dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu które dokładam za DARMO !. Mój komputer pokładowy ma następujące funkcje:

- wyswietlanie prędkości chwilowej pojazdu

- wyswietlanie chwilowego zuzycia paliwa (tylko w autach z wtryskiem paliwa), przy prędkości poniżej 20 KM/h zużycie paliwa w litrach na godzinę, powyżej tej prędkości w litrach na 100 KM. Z dokładnością nawet do 0.01 litra !!! (przy małych prędkościach), można na przykład zauważyć wzrost zużycia paliwa na wolnych obrotach po włączeniu swiateł !

- Temperaturę zewnętrzną z dokładnością do 0,1 stopnia celcjusza

- Wszystkie powyższe dane są odswierzane co 1 sekundę !

- Ponadto układ zapamiętuje najwyższa osiągniętą przez pojazd prędkość, którą można w każdej chwili sprawdzić

- Program zlicza również przebieg dzienny samochodu który można oczywiście w kazdej chwili skasować.

- Po każdym załączeniu komputera pokazuje się ekram powitalny a po nim ilośc kilometrów jakie zostały do przebycia do zmiany oleju (inspekcja oleju), oczywiście inspekcję oleju można ustawiać w zakresie od 500 KM do 65. tys KM oczywiście ilość kilometrów jest cały czas odejmowana podczas jazdy

- Układ dziala poprawnie na zasilaniu benzyna jak i gazem LPG !!!

 

 

Teraz dokładam wersję 2.0 w której są dodatkowe funkcje:

 

- przedewszytkim na podstawownym ekranie jest wyswietlane spalanie średnie ! odswierzane co 1 s. Oczywiście mamy dostep do spalania chwilowego w kolejnuym menu.

- Ponadto dołożyłem funkcję informowania o nie włączonych swiatłach czyli po odpoaleniu silnika i ruszeniu z miejsca i przekroczeniu 30 KM/h układ sprawdza czy włączyliśmy swiatła jełsi sa włączone to ok. jeśli nie to załancza się alarm dzwiękowy oraz napis informujący o koniecznosci włączenia swiateł. Rozwiązanie z prędkością zastosowałem dlatego aby uniknąć włanczania się alarmu podczas postoju.

- Po zgaszeniu silnika układ spawdza czy wyłączyliśmy swiatła jełsi nie to włancza się alarm ! az wyłączymy swiatła

- Dołozyłem funkcję automatycznego załanczania swiateł- to znaczy załanczają się one po przekroczeniu 30 KM/h i wyłanczają w chwili zgaszenia silnika aby to mogło funkcjonować należy wyjscie przekjaznika PK2 podłaczyć do instalacji samochodu załanczającej swiatła ( przekaznik PK2 jak jest zwarty to swiatła włączone) oczywiście nie musimy tegop podłanczać ale wtedy będziemy musieli włanczać swiatła recznie.

- kolejna funkcją jest pomiar przyspieszenia na odcinku 250 M (w stanach robią to na 1/4 mili) narzie jest to funkcja w fazie testów ale jest juz dostępna

- kolejna funkcja to informacja o mozliwości wystepowania oblodzenia (jest to krótki sygnał dzwiękowy pojawiający sie gdy temperatura spadnie poniżej zera pod warunkiem że wczesniej było dodatnia)

(Program tylko w wersji skompilowanej)

 

Niestety ale większa ilość funkcji nie zmieściła się do procesora, jednak pracuję nad zmodernizowaniem programu tak aby posiadał jeszcze dodatkowe funkcje i oprogramowanie to będzuie udostępniane oczywiście darmo dla tych którzy zakupili płytkę testową.

Wszystkie ustawienia są realizowane za pomoca 3 klawiszy, które można zamontować w dowolnym miejscu pojazdu (oprócz tych które sa na płytce)

Wyswietlacz również można zamontować w dowolnym miejscu pojazdu, przedłużając przewody do wyswietlacza.

Urządzenie od pewnego czasu mam zamontowane w samochodzie (Daewoo Nubira) i sprawuje sięrewelacyjnie.

Układ nadaje się do kazdego samochodu, dokładam opis podłączenia układy do samochodów w wtryskiem paliwa i z czujnikiem prędkości (Vss), posiadają go wszystkie samochody wyposarzone we wtrysk paliwa. Układ oczywiście można zastosowac bez podłanczania do układu wtryskowego wtedy nie będziemy mieć możliwości odczytu zuzycia paliwa. Dokładam również opis jak zamontować układ w samochodzie w którym nie ma czujnika prędkości na przykład w maluchu i innych starszych modelach samochodów. Jednak w tych autach będzie możliwy tylko pomiar prędkości i tych zmiennych które są z tym powiązane.

Aby podłaczyć układ do samochodu będzie potrzebna lutownica i jakies pojęcie ogólne o elektronice, należy odnaleść czujnik prędkości VSS i się do niego podłączyć i odnaleśc przewody od wtrysku paliwa i się podłaczyć do niego. (najlepiej mieć schemat instalacji auta, ale nie koniecznie). ewentualnie zamontowac czujnik drogi (w samochodach bez czujnika drogi) W zasadzie podłanczając 2 przewody i kilka rezystorków do układu elektrycznego samochodu masz mozliwośc odczytu tych wszystkich wielkości. Dokładniejszy opis załanczam na płycie CD dołączonej do zestawu.

Po skonfigurowaniu programu wszystki dane sa zapisywane w pamięci eeprom, tak więc nawet odłączenie zasilania ponowna konfiguracja nie będzie potrzebna. W pamięci zapisuje się również dystans jaki możemy zrobić do kolejnej zmiany oleju.

 

Aby odczytywać temperaturę nalezy zakupić czujnik temperatury DS18b29 (7 zł- mogę wystawić na osobnej aukcji)

 

Jesli potrezbujesz zamontować czujnik drogi (w samochodach starszego modelu) nalezy zakupić hallotron (10 zł- mogę wystawić na osobnej aukcji)

 

Jeśli masz wątpliwości czy kupić płytkę czy nie- zapraszam na forum internetowe dotyczące mojej płytki, które znajduje się na mojej stronie.

 

Wszystkie powyższe programy są napisane w języku BASCOM specjalnie na moją płytkę i dostajesz je w komplecie GRATIS !!wraz ze źródłem (oprócz programu komputer pokładowy, który jst tylko w wersji skompilowanej). Program bascom w wersji DEMO dokładam gratis (można go zciągnąc ze strony bascom). Ponadto dokładam cała masę innych programów pociąganych z nieodpłatnych serwerów z internetu.

Jeśli nie miałeś styczności z BASCOMEM to nie żaden problem- dokładam mnóstwo poradników i opisów korzystania z BASCOM !!

 

UWAGA !!

Co pewien czas piszę nowe programy specjalnie na moja płytkę. Wszystkie sa przetestowane na niej i nie będzie problemu z ich używaniem . Każdy kto zakupi płytkę wcześniej wystarczy że napisze meila a ja wyśle mu nowe programy za darmo!!!!

Nie sprzedaję samyych programów !!

Wszystkie programy wymienione powyżej są napisane przezemnie i nie naruszam żadnych praw dokładając je klientą.

 

Zalety mojej płytki:

Profesjonalny montaż na profesjonalnej płytce, płytka jest wykonana przez profesjonalną firmę płytka ma solder maskę cynowane ścieżki i elegancką opisówkę- nie jest to jakaś garażowa produkcja !!!

 

 

Stabilizator napięcia na płytce umożliwiający zasilanie napięciem od 6 do 24V !! już nie potrzebujesz stabilizowanego zasilacza!

Przy zasilaniu powyżej 12 V lub pracy ciągłej należy zastosować radiator do stabilizatora

 

 

 

Na płytce znajduje się 3 przekaźniki które mogą sterować(włanczać i wyłanczać) różnymi urządzeniami max 5 A

Zastosowano wyświetlacz LCD 2*16 cyfr podświetlany na zielono (dostajesz w komplecie)

Procesor ATMEGA 8

wbudowany przetwornik AC !!

(możliwość odczytu 6 wartości naraz!)

Złącze uniwersalne do którego można podłączyć na przykład czujnik temperatury na 1wire (7 zł) lub odbiornik IR i sterować urządzeniem z pilota (5 zł)

złącze przetwornika AC (4 wejścia+2 dodatkowe)

Złącze I2C (możliwości podłączenia dodatkowych układów na szynie i2C)

Wyjście dodatkowe o obciążalności do 0,5A (np. buzer, żarówka, silniczek itp)

 

 

Teraz sam zrobisz różne skomplikowane urządzenia- sterowniki termostaty, mierniki itp...

Wszystko na mikrokontrolerze ATMEGA8

Nie przepłacaj !

Kup u mnie płytkę testową !!!

Na płytkę oczywiście udzielamy gwarancji, oraz wystawiamy rachunki
(tylko na wyraźne życzenia klienta, jeśłi Państwo sobie życzą rachunek proszę o odpowiednią informację w polu "uwagi")
gwarancji nie podlega procesor ze wzgledu na możliwość uszkodzenia -nawet programowo!

 

 

Gorąco polecam i zapraszam do zakupu!!

Uwaga: Nie odpowiadam za szkody wyrządzone podczas używania płytki testowej ani oprogramowania które napisałem, traktuje je jako pomoc w nauce programowania i zrozumieniu funkcjonowania pewnych urządzeń, a sama płytka nie jest samodzielnym urządzeniem i jest ona wysyłana do klienta w formie zeestawu do sam. montarzu (należy włożyć procesor w podstawkę, oraz podłączyć złacze wyswietlacza- polega to na wsunięciu wtyczki w złączkę, pozostałe elementyy sa wlutowane, aby uruchomic płytke nie potrzebujesz lutownicy !) -sam decydujesz do jakich celów płytkę wykorzystasz. Ponadto inforumuję, iż samodzielne zmiany, lub przeróbki instalacji elektrycznej samochodu , powoduje utratę jego gwarancji ! Podłanczanie do styków przekaznika napięcie powyżej 24V grozi porażeniem!

 


Wykorzystywanie materiałów zawartych na stronie bez zgody autora surowo zabronione!
Copyright © 2008-2018 NESTOR-ELECTRONIC (0.04 sec.)
Wykonanie strony: Brewka.pl